Mafia 2: Ulasan PS4 Edisi Definitif

Mafia 2: Ulasan PS4 Edisi Definitif – Mafia 2 dikeluarkan sepuluh tahun yang lalu. Ini menceritakan kisah yang menarik dengan beberapa persembahan hebat dari para pemainnya dan ia berfungsi sebagai alternatif yang bagus untuk pemukul mega yang dikenali sebagai Grand Theft Auto. Kini sepuluh tahun kemudian 2K telah membawa tajuk popular untuk generasi sekarang dengan Mafia 2: Definitive Edition. Malangnya, pelepasan ire ini adalah sesuatu yang pasti.

Mafia 2: Ulasan PS4 Edisi Definitif
Vito Kembali

Mafia 2 menceritakan kisah Vito yang kembali dari Perang Dunia 2 hanya untuk diseret ke dalam kehidupan jenayah bersama sahabatnya Joe. Ketika kisah ini berlangsung selama bertahun-tahun, anda akan mengalami kebangkitan Vito dari seorang samseng jalanan yang mencuri kereta dan barang kemas hingga bergerak di Mafia dan mendapat penghormatan dari semua orang di sekelilingnya.

Ini sebenarnya kisah yang bagus dengan banyak aksi dan drama, masalahnya ialah kisah itu lebih menggembirakan sepuluh tahun yang lalu. Bukan kerana ia bertarikh tetapi kerana semua masalah teknikal. Salah satunya adalah gangguan suara yang menyertai cutscenes

Kadang-kadang reka bentuk suara berfungsi dengan baik tetapi kemudian secara rawak kelantangannya akan meletupkan pembesar suara anda seolah-olah mereka berada pada tahap maksimum dan pada masa yang lain dialog akan menjadi sunyi sehingga saya sukar mendengarnya, tetapi saya tidak berani meningkatkan kelantangannya.

Dunia Kosong Yang Boleh Menggunakan Sebilangan Cinta

Sebagai permainan dunia terbuka, anda dapat menjelajahi Empire City fiksyen yang bermaksud terdapat banyak pemanduan di sekitar. Mafia 2 selalu dikritik kerana pengendalian kenderaan yang buruk. Pemanduan kali ini terasa sedikit lebih baik tetapi tidak banyak. Mungkin itu hanya khayalan saya tetapi saya tidak merasa seperti meluncur ke seluruh dunia seperti yang saya mulakan.

Saya tidak pernah menganggap ini sebagai masalah besar kerana saya selalu merasakan bahawa kereta dari tahun 40-an jadi kemungkinan mereka akan berprestasi lebih buruk daripada yang kita ada hari ini. Model kerosakan pada kereta tetap hebat, dan walaupun musim berubah dunia akan berubah walaupun anda melihat perubahan tersebut dapat dilihat pada kereta dengan baik, seperti salji dan embun beku di atasnya.

Sebaliknya, framerate memaksa saya keluar dari jalan lebih banyak kali sehingga saya dapat mengira. Ia boleh menjadi sangat buruk pada saat-saat seperti permainan membeku dan berlangsung sebentar kemudian, pada ketika itu kemungkinan besar saya akan terhempas.

Malangnya, dunia itu sendiri tidak begitu menarik untuk diterokai sepuluh tahun lagi. Ini adalah dunia kehidupan yang pasti, tetapi tidak banyak yang dapat dilakukan di dalamnya selain memandu dari satu lokasi ke lokasi lain. Terdapat poster dan Playboy retro yang boleh dicari sebagai koleksi tetapi tanpa panduan sebenar untuk membantu hampir mustahil untuk mencarinya sendiri.

Ini adalah sesuatu yang saya harapkan dapat ditangani dalam alat penghapus, tetapi pembangun memilih untuk tidak menambahkan apa-apa untuk membuat anda terus terlibat dalam dunia ini.

Gunplay Terasa Tarikh Tapi Tembakan Ketegangan Tahan

Gunplay adalah aspek lain yang tidak mendapat peningkatan yang nyata. Gunplay tidak semestinya buruk dan menggunakan tembak-menembak berdasarkan penutup standard yang kami harapkan dalam permainan petualangan aksi orang ketiga. Ia bagus sepuluh tahun yang lalu dan masih bagus di sini. Saya hanya berharap senapang mendapat beberapa peningkatan sekarang kerana kita berada di PS4.

Bertujuan merasa sangat kaku dan sekali lagi framerate adalah bencana apabila keadaan menjadi sangat sibuk. Tetapi sangat bagus untuk menyaksikan bahagian penutup anda berpisah daripada tembakan dan menghalau gerobak dengan senapang di Mafia 2 adalah salah satu saat yang paling memuaskan.

Syukurlah, soundtracknya sungguh menakjubkan seperti sepuluh tahun yang lalu. Trek berlesen bukan sahaja sesuai untuk masa ini tetapi runut bunyi asalnya seperti menonton filem Mafia. Trek orkestra benar-benar melekat pada anda, terutamanya pada saat-saat yang lebih sederhana dan suram. Lakonan suara juga hebat. Saya tidak dapat memikirkan cara yang lebih baik. Ini adalah suara yang terbaik untuk 10 tahun dan kadangkala saya berharap saya menonton filem.

Apabila saya mengatakan permainan ini terasa lebih seperti port maka tidak ada alat penghapus yang lebih jelas dari fakta itu maka grafik. Permainan tidak mendapat peningkatan grafik atau kerja tekstur. Saya katakan hampir kerana satu-satunya peningkatan sebenarnya adalah permainan seperti yang akan dilihat pada tetapan ultra pada PC sepuluh tahun yang lalu. Sayangnya itu adalah peningkatan yang boleh anda harapkan.

Salah Satu Pemulihan Terburuk

Mafia 2: Definitive Editon tidak terasa seperti penghapus semula, malah ia lebih mirip seperti penurunan semula yang asli. Pemulihan tidak seharusnya mempunyai lebih banyak masalah daripada sepuluh versi permainan lama anda. Ia memalukan kerana Mafia 2 adalah permainan yang bagus ketika mula-mula dilancarkan dan alat penghilangnya dengan mudah adalah salah satu yang paling buruk